Lady Vashj
Przebieg walki : Walka składa się z 3 faz :
Faza I Lady Vashj jest tankowana i bita przez DPS. Jedyne na co trzeba zwracać uwagę to ucieczka od raidu gdy ma się Static Charge na sobie.
Faza II Druga faza (od 70% hp) charakteryzuje się pojawieniem pola ochronnego wokół bossa które wytwarzają 4 promienie biegnące od generatorów stojących przy platformie. W tej fazie Lady Vashj jest odporna na wszystkie rodzaje ataków i nie używa swoich zdolności (prócz Forked Lightning), a raid musi zabijać po koleji addy które będą się pojawiać. Co 50 sek. pojawiać się będzię (na dole schodów) Tainted Elemental, którego trzeba zabić w ciągu 15 sekund. Wypada z niego Tainted Core które trzeba odrazu podnieść, osoba która to zrobi biegnie do pierwszego działającego generatora i go wyłącza. Addy :
Coilfang Elite (175,000 HP) Melee: ~5,000 w plate, frontalny clave po ~7,500 dmg w plate
Coilfang Strider (175,000 HP) Melee: 4500-8000 w plate Mind Blast: 3000 shadow dmg w losowego gracza Panic Periodic: AoE Fear na 5 sekund
Enchanted Elemental (7,700 HP) Powoli zmierza od podnóża schodów do Lady Vashj (nie posiada agrra). Gdy dotrze do celu zwiększa dmg bossa o 5%. Odporny na frost oraz wszelkie efekty spowolnienia.
Tainted Elemental (7,700 HP) Pojawia się co 50 sek. Jeżeli nie zostanie zabity w ciągu 15sek - znika. Niewrażliwy na Frost dmg.
Faza III Następuje gdy wszystkie 4 generatory zostaną zneutralizowane. Walka przebiega tak samo jak w fazie pierwszej z tym że zaczynają pojawiać się na platformie ]Toxic Spore Bats, które co chwile zostawiają na ziemi toksyczne plamy zadające nature dmg każdemu kto na nich stoi.
Melee: 3,000 - 4,000 dmg w tanka. Shoot: Atak dystansowy za 4,000-5,500 damage jeżeli nikogo nie ma w zasięgu melee. Multi-Shot: Strzał w target i cztery najbliższe osoby za 6,475 - 7,525 dmg Shock Blast: W losowych odstępach czasu zadaję około 9,000 dmg i stunuje target na 5 sekund. Entangle: Losowy gracz w zasięgu 15 yrd zostaje unieruchomiony na 10 sekund otrzymując także 500 dmg co 2 sek. Static Charge: Debuff na losowy target zadający około 2,000 dmg co tick ofiarze i wszystkim znajdującym się w zasięgu 5 yrd od niej przez 15 sekund. Forked Lightning (faza II): Frontalne AoE za 2,300-2,600 nature dmg
Przydatne wskazówki : Arrow Podczas tankowania bossa bardzo przydaje się posiadanie OT (więcej niż 1 też nie zaszkodzi) w raidzie. Gdy MT pada ofiarą Shock Blasta (stun tanka) OT przejmuje bossa i tak na zmiane. Ułatwia to znacznie utrzymanie tanków przy życiu jak i nie zmusza do mocnego uważania na generowany threat przez dpsów. Arrow W fazie drugiej cały raid powinien zebrać się w jednym miejscu i w miare efektywnie zajmować się addami (Coilfang Elite oraz Coilfang Strider). Tankowie starają się utrzymać każdego adda na sobie, a DPS zabija addy. Arrow Elementale pojawiają się na około platformy więc zaleca się aby 2-3 dpsów biegało u podnóża schodów wokół całej platformy i skutecznie je zabijało. Arrow Forked Lightning jest castowany jednynie jeżeli gracz stoi na środkowym podeście, więc zaleca się aby raid ubijał i tankował addy w 2 fazie bardziej na zewnątrz platformy. Arrow Podczas fazy trzeciej..... złazić z plam!! Cool Arrow Toxic Spore Bats mają ~16,000 hp i ranged dps powinien systematycznie je zabijać, aby zmniejszyć zagęszczenie plam na ziemi.
|